Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2007 00:59 - Защо има блогове?
Автор: zaples Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1913 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 04.02.2007 01:10


Ясно е, че блогове има и то много и най-различни.
Интересно ми е по-точно, какво кара тези, които споделят свои много лични преживявания да го правят. Не е ли това един вид обида към близките им хора - "с вас не мога да споделя... предпочитам с непознати"? Или пък си споделят и с близките и с непознатите?
Друг въпрос който ме вълнува е доколко искрен може да е човек като знае, че блога му може да бъде прочетен практически от всеки. И ако е искрен пък, защо му е да го четат?

Стига толкова въпроси за начало, някой ако иска да казва..да заповяда :)

Ще дам пример като кажа, че моя блог е съвсем пресен. Много обичам когато имам да уча, да си ровя в интернет (т.е. да не уча) по-сладко е някак самото ровене:) Попаднах на интересни за мене теми в блоговете и исках да пиша и аз коментари.
Трябваше да се регистрирам.
Е, регистрирах се.
Написах коментарите.
Сега пък ми е интересно друго - какво кара хората да си пишат личните преживявания в блогове.
Това обяснява и защо написах този постинг :)




Гласувай:
0



1. zaples - :)
04.02.2007 01:30
Благодаря за пространния отговор. А терапевтичния ефект от писането в/у каквото и да е, си е неоспорим.
цитирай
2. september - ами да
04.02.2007 12:30
не мога да им споделя
не искам да им споделя ,защото за да съм блиска до тях и уж да ме разберат трябва да поокрася ,да понадипля думите и от тях най-хубавите да избера
лъжа и тях ,лъжа и себе си така
тук съм истинска по споделена с хора ,в които виждам частица от себе си и такава каквато само аз се познавам
мерси за въпроса
не си го бях задавала ,а е трябвало :Рр
цитирай
3. ani101 - ти как се
04.02.2007 16:29
чувстваш след като си направи блог и написа първият си постинг?

цитирай
4. zaples - за september може тук си намериш/ла ...
04.02.2007 22:57
за september може тук си намериш/ла добри близки :) има полза от блоговете

за ani101 ами..знам ли...чувствам..любопитство (доколкото е чувство това), към хората които пишат, но май по-скоро интересите и чувствата ми се пораждат от чуждите блогове
цитирай
5. seeker - ами по-удачно е...
08.02.2007 17:29
вместо да търсиш психоаналитик или да товариш близките си с проблеми, които утре ще забравиш, а тук ако не искам, няма да чета...
Пък и не са само лични преживявания, все ще научиш нещо ново, ако имаш търпение да прехвърлиш темите, които не те интересуват.
цитирай
6. merita - Влизайки в блога лично аз се чувс...
08.02.2007 18:00
Влизайки в блога лично аз се чувствам част от хора съмишленици-споделящи нещо.Когато правя коментари към постингите винаги искам да бъда полезна с тях.Избягвам да пиша критики и да съм груба.Знаейки че в повечето случаи хората се нуждаят от съвет и съпричастност се стремя да проявявам разбиране .Иначе аз също споделям лични преживявания и анонимноста наистина помага за повече искреност.Блога е моята лична страничка с малките ми послания към себе си и другите.
Поздрав!
цитирай
7. pilcho - ...
09.02.2007 20:14
Според мен хората не наблягат толкова на емоциите от личните си преживявания, колкото използват случките от живота си за да развеселят останалите или просто да ги накарат да се замислят. Някои упражняват разказвателното си майсторство, други се опитват да изкопчат от читателите си съчувствие... Доста относително е.
цитирай
8. zaples - много добри идеи давате
10.02.2007 15:20
и някои от тях ще ги приведа в действие
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaples
Категория: Лични дневници
Прочетен: 80968
Постинги: 20
Коментари: 55
Гласове: 589
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031