Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2007 13:00 - хиена съм..ужас!
Автор: zaples Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2197 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 15.03.2007 13:08


Как може да съм такова същество! Дано всички жени да не са като мене, че господ да им е на помощ на добрите мъже. Добре че се спрях навреме. Как можах..такава съм хиена...

След около 2 часа имам контролно по индустриален мениджмънт, а какво правя? Пила съм 1 кафе на гладно..ръцете ми треперят по клавиатурата, слушам ELO - News на слушалки и внимавам да не будя съквартирантката...тя горката спи с учебника в момента. Изобщо съм като clock-ната, ума ми също....

А кое в мене ме потресе? Това хищно любопитство...да ровя в живота, компютрите и...хората които не са ми безразлични...
Как се сетих за въпросния адрес...как стигнах до него...до блога му..ужас....хиена!
...гадна хиена съм аз! Добре че се спрях навреме, че с моята скорост на четене щях да съм готова с 3 години писане за 0 бройки....а после...да се самобичувам...ама..късноо..късноо.

Това което видях ми стига...истински блог, истински човек... толкова ясно и силно е чувството в момента.... иска ми се да го радвам и това да го държи и след мене... независимо какво ще става после. А на въпроса който ми зададе какво харесвам в него - още веднъж - даа...и ума му..като цяло...

ELO- hold on tight - любимата ми група, текста е върха, трябва да уча по мениджмънт въпреки че..това е толкова..хехе..весело..дребно..спокойно..clock-ната съм да..и честотата не пада...

пс.лакирам си ноктите..по принцип действа успокояващо, нооо..пробвали ли сте да го правите ако и двете ръце треперят?



Тагове:   ужас,   хиена,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaples - fil
15.03.2007 19:09
(не)случайно намерих блога на момчето което харесвам в момента, не че е кой знае какво ама... човека от 2004 досега си излагал там личните мисли и чувства...при това на доволно забутано местенце, явно си мислел за скрито, а аз....взема ида му го прочета без никакво разрешение.. все едно да му чета дневника..кофти се почувствах...ама вече взе да ми поминава :)
цитирай
2. zaples - благодаря fil :)
15.03.2007 22:24
много си прав като си помисля..няма да се чувствам много виновна, но засега ще се въздържа да му пиша коментар :) поне докато сам не ми даде линка..примерно :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaples
Категория: Лични дневници
Прочетен: 80969
Постинги: 20
Коментари: 55
Гласове: 589
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031