Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2007 12:41 - Чиста интуиция
Автор: zaples Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1883 Коментари: 1 Гласове:
0



На мислите за интуицията ме наведе този постинг zhiv който всъщност не е точно по темата, но е много замислящ.

Природата ни е дала един загадъчен, но хубав подарък - интуиция.
Това за мен е онзи вътрешен глас, който никога не ни подвежда. Съществуването и ни намеква, че ние не знаем всичко за нас самите - как сме устроени, как мислим и чувстваме, а посоката на натрупване на знания в света..е точно в обратната посока, навън от нас. Дори и медицината разчита на наука извън нас да разбере вътрешния ни свят. А дали няма и друг, по естествен начин?

Какво би било ако чуваме ясно гласа на своята интуиция и го следваме - според мене ще хубаво, даже чудесно. Все пак, който слуша интуицията си не греши, а по този начин спасяваме от нашите грешки и другите.

Дотук с хубавото.

Сега ако си представя гласовете които говорят в мене - какво се получава:
Почвам от любимците - цял хор сладкогласни красавици(понякога лъжливи) - моите надежди - даже и някоя от тях да спре да пее..друга и подхваща песента.
Едно малко весело дете - гласа на оптимизма ми.
Има обаче и други..лоши гласове които говорят..черни силуети със зли очи - агресията, алчността, страха.. Всяко чувство, мисъл или желание си вика със собствения глас. Освен това гласовете на близките хора също ги чувам, макар и да са далече.

Изобщо интуицията хич не ми е лесно да я чуя. Немога да филтрирам полезния сигнал в цялата какафония. Тя е една девойка с крехко гласче - дори и когато се обади аз се чудя..кой каза това? кой каза това? дали не бяха шумовете в глават ми? И..докато се осъзная момента минал, после като върна назад - "даа..тя е била" - си казвам, ама нали вече е късно?

Едва ли някой, някога (да ме прощават колегите КТТ) ще проектира филтъра, който да се справи с тази задача. Остава..да се търсят други начини..от вътрешните...:)



Тагове:   интуиция,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaples - но защо?:)
18.03.2007 02:16
да чуваш гласове в главата си е нормално според мене... по-зле ще ми е ако ги нямаше :) нямаше да има с кого да си говоря и да се карам като съм сама, с тях е много по-весело :):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaples
Категория: Лични дневници
Прочетен: 80967
Постинги: 20
Коментари: 55
Гласове: 589
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031