Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2007 02:07 - сам без вкъщи - 1
Автор: zaples Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2792 Коментари: 2 Гласове:
0



принципа "нахрани другарче"

На мисълта за този постинг ме наведе един колега от София, който е такъв симпатичен човек..че бих искала да споделя..всичките студентски радости с него..защото той си няма общежитие и съквартиранти..и..пълен блок с колеги и..няма си истински студентски живот.

Все едно с влизането в университета просто да смениш училището с друго. Тъжно. Пиша за него с идеята че някога може да му го покажа нагледно, ако имам възможността.

Имам един добър приятел, тук в блока, който никога не е върнал някой, дошъл да му иска ядене. Имам още няколко такива близки приятели в блока и още малко и извън него. Колкото и да сме бедни студенти..колкото и да е празен хладилника..бисквити и компот..все се намират :) в повечето случаи и по-интересни работи даже :) Но за да не ям бисквити и компот..понякога, когато се случи да съм пропуснала да напазарувам..да съм огладняла внезапно през нощта или пък съквартирантката да спи и да пазя тихо или пък просто да искам да хапна в компания, отивам на гости :)
Като се замисля...на кои хора мога спокойно да цъфна на гости и да си поискам нещо за ядене - разбира се... на най-близките.
За мен принципа "нахрани другарче" също е свещен. И аз не бих върнала приятел, а и приятелите ми са такива хора, че не биха злоупотребили. Даже... ми е много приятно, когато някой близък се чувства добре при мен и може да си поиска и да си хапне без притеснения. Това е вид признание - "от теб не се смущавам" и е израз на доверие, а точно това е което най-радва :)

Това беше накратко за принципа. Много е важен, особено когато си далеч от родителите е направо жизненоважен понякога. Естествено.. приятелите са в основата му.. без тях..накъде? :)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sis - ахъм
04.04.2007 10:38
:):):)
и на мен това ми беше любимата част от студенския живот.... :):):)
цитирай
2. анонимен - тъпотията
24.11.2007 15:50
тъпооооо
ууууууу егати тъпото нещо да ....................майката
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaples
Категория: Лични дневници
Прочетен: 81060
Постинги: 20
Коментари: 55
Гласове: 589
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930