Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2007 03:24 - "Нептун ме притеснява"
Автор: zaples Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2615 Коментари: 3 Гласове:
0



А вас Нептун притеснява ли ви?:)

Колкото и да ми е занимателна астрологията, някои типове и типки просто ме изравняват със земята от смях (и то не защото съм земен знак:). Случайно попаднах в един форум, където имаше тема - "Нептун ме притеснява". В първия момент ми беше адски смешно, но после...

Става ли ви ясно сега какво е истинско притеснение? Това, че Нептун кротко си се върти на милиарди километри, не бива да ви успокоява и да приспива бдителността ви. Притеснявайте се и вие! Сънувайте кошмари и ги опишете в блоговете си! Нептун не е за подценяване.

Няма да забравя как ходихме на олимпиада по астрономия - 4 ученика и 1 страхотна учителка. Возехме се 6 човека с багажа в 1 лека кола от Варна към Дружба, когато шофьорката ни запита "И вие сега..на олимпиада по астрология ли?" Голяма веселба настана, само дето мене от смях ми се дрънкаше главата в тавана, че беше малко тясно :)

То цялата олимпиада протече забавно, но да не ви отвличам вниманието с дреболии...притеснявайте се...Нептун..е там!



Тагове:   Нептун,   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaples - fil почти сигурна съм
04.04.2007 18:32
че пак ще всява притеснения, дори и ако го приемем за незначителен обект от пояса на Куйпер :) В очакване съм скоро някой да се притесни от Церера..все пак е астероид и е много по-близо, но да не чуват слабонервните :)
цитирай
2. wonder - Хахахахх... Мен...
17.04.2007 11:33
ме притеснява единствено Сатурн - кармичнания повелител на съдбите ни. :)))
цитирай
3. zaples - wonder
17.04.2007 18:58
имаш право, апък за Сатурновите дупки да не говорим..страхотия, мисля да почна да се притеснявам и от Сатурн
а jones докато Х не почне да се отразява в наталните ни карти (или там както се казват) мисля да пропусна това притеснение :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaples
Категория: Лични дневници
Прочетен: 81114
Постинги: 20
Коментари: 55
Гласове: 589
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930