Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2007 22:23 - студена вечер
Автор: zaples Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2139 Коментари: 2 Гласове:
0



Студено, студено. И времето навън също.
Черно, черно. И в очите ми също.
Ама те така.. по принцип.

Казват, че пушачите понякога запалвали от желание за светлинка и топлинка. То на цигарите ни светлото им е като светло, ни топлото като топло, но кой знае, може и прави да са. А аз като не пуша..моля за огънче..прося си го направо. Най-нахално се прилепвам и..няма мърдане, от немай къде ми дават по нещо. И как се излагам...сега като се замисля ме е срам. Хем си искам огънчето..хем после ме е срам. Тежко. Не искам да прося повече, но пък ще си стоя без огънче. Колебая се. Кое е по-добре. 
Май ще е най-добре да не искам огънче. Какво като е студено и тъмно. То и навън си е така.

Ден.

Гледам свраките в градинките, кълват си нещо, подскачат...летят. Шарени са.
Ех, защо ли не съм една птичка и аз...
Да ми се не види, какво ми става.

Вечер

В автобуса е задушно. И колко много коли. И колко хора... А на дървото са му жълти листенцата..искам при тях..да ги пипна. Отвън. Да изляза от тук.От автобуса и от себе си.

Нощ

Не мога да направя нищо за себе си. За другите..малко. Не не съм в депресия.Даже досега бях с най-добрия си приятел и се насмяхме на всички дивотии които ни се случват, аз пак съм си аз....просто е тъмно и студено.


Тагове:   вечер,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - oryx..:)
25.09.2007 21:05
Pyrvo trqbva da otkrie6 tvoeto vytre6no ogyn4e i kogato ve4e ne ti trqbva drugo 6te doide onova, koeto tyrsi6 i koeto "si prosi6"...tyrpenieto vodi do svetlinata...
tseluvki...srybskoto qdene miri6e ve4e dosta dobre...mai 6te natriq na nqkogo nosa...ha-ha..:)
цитирай
2. zaples - oryx
26.09.2007 00:20
май твърде много съм свикнала всички вие да сте ми огънчета :) а за яденето..само така :) въпреки че..аз бих се поколебала точно тоя ден да го правя :) ноо..ти черпиш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zaples
Категория: Лични дневници
Прочетен: 81120
Постинги: 20
Коментари: 55
Гласове: 589
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930